blank.png
SEGÍTSÉGGyakran ismételt kérdések

GY.I.K. (Gyakran ismételt kérdések)

  • Lehet-e átutalással fizetni? Természetesen, ugyanakkor első vevőnél, illetve nagyobb összeg esetén előleget fogunk kérni a megrendeléskor.
  • Lehet-e készpénzben fizetni? Igen.
  • Mennyi a garancia? 12 hónap az üzembe helyezéstől, de nem több, mint 15 hónap a leszállítást követően.
  • Van-e magyar nyelvű használati utasítás? Igen, minden termékhez. A leírás részletesen kitér a felhasználói és biztonságtechnikai részekre.
  • Hogyan folyik a betanítás? Szakemberünk bemutatja a berendezés kezelését, kalibrálását és felhívja a figyelmet a biztonságtechnikai kérdésekre. Nincs időkorlát, nekünk lesz időnk Önökre! A betanítás azonban nem oktatás, azt külön kezelői tanfolyam keretében tanítjuk (részben külső előadók bevonásával).
  • Javítás, reklamáció. Kinek szóljak, ha elromlott a berendezés? Kérjük e-mailben vagy telefonon jelentse be. Mindkettőnk érdeke, hogy pontos információt kapjuk, meghibásodás történt (a készülék működése leállt, mikor és miért) vagy reklamációt kíván bejelenteni (pl. nem kapott minden alkatrészt, vagy rosszul mér a berendezés – ez utóbbi lehet alkalmazási kérdés is). Erről bővebben a weblapunk SZERVIZ pontján olvashat.
  • Nagyon drága. Nem akarok venni! Csak egy vizsgálatot szeretnék! Az új testORG projektünk keretében lehetőség van akkreditált laborokban is vizsgálati szolgáltatást igényelni. A VIZSGÁLAT menüpont alatt talál erről bővebb tájékoztatást.



Kapcsolat

1016 Budapest, Aladár utca 19.
Tel.: (+36 1) 319 1 319
Fax.: (+36 1) 319 22 84
info@atestor.hu
TÉRKÉP
Névjegy letöltése

SZERVIZ

VIZSGÁLAT